maandag 28 januari 2008

NABESCHOUWING EREDIVISIE SPEELRONDE 22

Wat een weekend. Hoe pakte het uit.

Willem II - AZ 3-0 (mijn tip 1-2 was helemaal fout)
Geen geluk voor het team en Louis. Koning Lodewijk is een goede coach, maar zijn aan- en verkoopbeleid is nooit sterk geweest. Komt wel weer goed in .

Roda JC - NAC Breda 0-2 (mijn tip 2-2 was helemaal fout)
NAC is het team in vorm. Atteveld bleef maar zeuren over een vermeende pienantie. Dit soort gedrag slaat over op zijn spelers. Zo wordt het nooit wat met Roda.

De Graafschap-Heerenveen 0-3 (mijn tip 2-3 gaf de winnaar)
Gert-Jan Verbeek heeft goede spelers tot zijn beschikking en zet alles goed neer. Waar halen ze die spelers toch vandaan. Gaat Riemer beter met de makelaars om dan de rest? Koehandel dus.

PSV-Excelsior 2-1 (mijn tip 8-2 gaf de winnaar)
Misschien moet Lazovic naar een haptonoom, want hij blijft ook bij zijn droomclub niet lekker in zijn vel te zitten.

FC Twente-Sparta 1-2 (mijn tip 0-3 gaf de winnaar)
Na Feyenoord was Twente groggy, Sparta gaf de knock-out. Tiendalli zag er heel wat dynamischer uit dan Lucius. Kijken of hij dat vol kan houden.

NEC-FC Utrecht 2-0 (mijn tip 2-3 was verkeerd)
Goede onverwachte winst voor NEC.

Feyenoord-FC Groningen 1-1 (mijn tip 5-2 was helemaal verkeerd)
Na de wederopstanding tegen Twente van donderdag waren zondag de batterijen nog niet voldoende opgeladen. Vorig jaar had deze wedstrijd verloren gegaan. Lee als pinch-hitter was ook weer niks. Waarom niet Biseswar of zo? Landzaat is een superaanwinst.

Vitesse-Ajax 2-2 (mijn tip 2-3 was bijna goed)
Stam, Kuffour, Silva en Ogararu waren, zijn en worden niet de oplossing voor de defensieve problemen voor Ajax. Waarom wil Huntelaar nog blijven in de rotzooi veroorzaakt door Prins Carnaval Martinus van Geelzucht. Altijd een genot Haagse Aadje met zijn gestanste kop te zien op de bank.

VVV Venlo-Heracles Almelo 0-5 (mijn tip 4-1 zat er afgetekend naast)
Na goede prestaties tegen Ajax, PSV en Feyenoord is de accu even helemaal leeg bij VVV. Welke verdediger van Heracles volgt Feyenoord nu eigenlijk.


Mijn resultaten gebaseerd op voorspelling resultaat (met uitsluiting van score)

3-6 (33.33%)


Uitslag wekelijkse poll:

Wie wordt kampioen?

Er zijn zes stemmen uitgebracht. Feyenoord wordt kampioen volgens de stemmers. Ajax kreeg 2 stemmen en PSV 1. We zullen zien.




Geen opmerkingen: