maandag 4 februari 2008

Nabeschouwing eredivisie speelronde 23

NAC Breda – FC Twente 1-0 (mijn tip 2-2 was fout)
Ik mag Lurling ook niet echt maar Johan Derksen moet niet teveel stemming maken. Het was in dit geval niet expres. Zonder Engelaar is het niet veel. Rutten gaat er steeds verwarder uitzien.

Excelsior – de Graafschap 1-1 (mijn tip van 2-1 was fout )
Hier schieten ze allebei niets mee op.

SC Heerenveen-Vitesse 7-0 (mijn tip 1-3 had ze kwaad gemaakt zeker)
Gertjan naar Feyenoord. Feyenoord heeft geen kans. Foppe fur bondskwache

AZ-PSV 0-2 (3-2 mij tip was fout)
Waarom speelt iedereen goed tegen Feyenoord?

Heracles Almelo-NEC 0-2 (mijn tip 2-1 was fout)
Been krijgt nec weer aan de praat.

Ajax-Feyenoord 3-0 (mijn tip 6-2 had de juiste winnaar)
Van Marwijk moet zelf eens in de spiegel krijgen. Feyenoord dreigt naar een bedenkelijk niveau af te glijden.

Sparta Rotterdam – VVV Venlo 2-0 (mijn tip 4-1) had de juiste winnaar 4-1
Foeke Booy van Tiggelen prima werk dus. Afrekenen met Excelsior dan zijn ze bijna veilig.

FC Groningen – Roda JC 1-1 (1-3 was eigenlijk bijna goed)
Leek wel carnaval in het hoge noorden

FC Utrecht – Willem II 2-0 (3-1 was mijn tip, ik had de winnaar goed)
Willem I wint.


Recapitulatie

Van de 9 wedstrijden had ik 3x de goede winnaar voorpeld. Tussenstand van mijn voorspellingen (na 20 wedstrijden) is:

6 wedstrijden goed (30%) en 14 fout (70%).

We gaan door om de resultaten te verbeteren.

Geen opmerkingen: