woensdag 26 maart 2014

de 10 kilometer

De 10 kilometer schaatsen mag dan wel saai zijn, nuttig is hij wel. Dankzij dit evenement kan ik mijn zolder appartement nog een beetje stofvrij houden. Ik maak mij dus nu het winterseizoen is afgelopen grote zorgen over de te verwachten fijnstof toename in mijn leefomgeving.

Wat zijn de alternatieven? Knevel en van den Brink, play-offs promotie degradatie eredivisie, play-offs, Tour de France, groepswedstrijden WK? Luisteren naar de radio lukt niet tijdens stofzuigeren immers.





Disclaimer:
Sportdwaas is linksbenig en gescheiden en vindt Bas Nijhuis een ongelooflijke flapdrol ("een andere beslissing had mij in de problemen gebracht in het buitenland" en "ik stuur ook in vriendschappelijke wedstrijden mensen met 2x geel van het veld voor pietlulligheden") en moet onmiddelijk worden teruggezet naar de 3e klasse KNVB Zuid-Oost.

www.sportdwaas.blogspot.com
@sportdwaas

Geen opmerkingen: