woensdag 8 september 2010

Theo aan de lijn. Kan ik je af en toe bellen Theo?



Transcript van een moeizaam telefoongesprek:

S: Hoest, alles guut Theo?

TL: Sportdwaas jong ik hedde voak gewaarsgu ge moede ni probere populair te doen met da nepbrabans van jou.

S: Ik zal niet meer doen Theo. Hoe is het me je?

TL: Ik geloof dadde ge me nie serieus neem. rom nie eeeh niet dan?
Ik hei al die stukkies van je gelezen smiecht ge wil me gewoon voor gek zette, Dè snapt unnen boer mee éénen errem nog wel.

S: Een beetje wel ja daar heb je gelijk in, maar kan voor ons allebei goed zijn Theo. Mijn stukkies worden meer gelezen en de regering gaat meer aandacht besteden aan de visstand en we blijven op de hoogte van jouw mening over het huidige voetbal. Je hebt net als Gijp veel verstand van zaken en ik wil graag het provinciaals geluid laten horen.

TL: hoe bedoelde ge da? agget maar luuk eet?

S: Je vond dat dus een mooi doelpunt van Luuk de Jong paar weken terug?

TL: Die gong ter goed in jaoh maar die verdedigers van DeBosch sorry Utrecht deden ook weining. Datte issetem he je kunde da nie wete met al die bewegingen van zo'n gast. Je moet als verdediger dur op vliege es unne haon op unne kroeselbos.

S: jaja

TL: kunde ge hette nog volge want je zee ter ginne ene

S: ik familie in Brabant

TL:'t innigste goeie dah uit Amsterdam komt, is d'n trein naor Eindhoven. ha ha ha

S: was dat je grap van vandaag en komt die wekelijk terug?

TL: we motte het wel een beetje serieus houwe makker.

S: maar hebben we een deal Theo kan ik je wekelijks bellen voor jouw mening over het vaderlandse voetbal.

TL: wa stao der tegenover dan. Want ik heb een zachte G maar wel een harde gé het ut of gé het ut nie

S: ik niet veel te bieden behalve dan dat je in beeld blijft en dan misschien bij VI of Studio Voetbal mag aanschuiven.

TL: is het werkeluk waor dan da ge in werkelijkheid die Derksen zeit?

S: nee dat niet, maar hebben we nu een deal Theo?

TL: Ge mot nie maauwe. Probeer me maor te belle volgende week dan weet je het bescheid en asse ge me maar beloofd een beetje reclame te maken voor me vijver de www.devossekuilnl

S: Is goed Theo. Dat is het minste dat ik voor je kan doen.

TL: schét toch un end umhoog me dobber is afgebeten door een snoek.

opgehangen







www.sportdwaas.blogspot.com

Geen opmerkingen: