donderdag 18 juli 2019

Aan de Stamtafel. Een Griekse kater




Winst of verlies de hoofdtrainer, coach en gepassioneerd visser Jaap schuift aan bij Sportdwaas

J=Jaap S=Sportdwaas

J: Als ze mopperen op de club dan moeten ze maar oprotten naar de KK divisie, naar Eindhoven of 020. Ik ben er in Jaweh's naam klaar mee. Wat denk je Sporty kan ik dat tweeten?
S: Allereerst Jaap gefeliciteerd.
J: Wat denk je van die tekst?
S: Ik vind het meer iets voor Aboutaleb of Donald Trump. Maar je hebt een punt. Doe het gewoon en zet iedereen op scherp. Denk aan je hart.
J: Nu ga ik twijfelen.
S: Jaap, Feyenoord1 had meer balbezit, Kelly maakte Vermeer tot spelverdeler en Berghuis leek al bezig met een volgende werkgever.
J: We zagen goeie dingen. Op het moment dat we gaan uitrusten in de competitie gaan die ballen er wel in vliegen.
S: Aan de goede kant mag ik hopen...
J: Sporty we zitten in een proces, een overgangsfase en bovendien in de oefencampagne.
S: Je hebt gelijk.
J: Die Krabbendam ga ik een keer voor zijn bek slaan.
S: Oh
J: Ook naar de pers moeten we signalen afgeven en dominant blijven.
S: Dus ik moet ook oppassen?
J: Welnee, jij bent een nar. Koningen houden daarvan.
S: Ok dan geef ik jou een goede Joodse mop. Moos en Sarah zijn 25 jaar getrouwd. Moos zegt tegen Sarah zullen we iets leuks doen. Sarah stelt voor ergens heen te gaan waar ze nog nooit geweest is. Ok zegt Moos dan gaan we naar de keuken.
J: Ik kende hem al. Maar is Moos nou eigenlijk dezelfde als die gast die ze uit Egypte leidde?
S: Dat moet een Moos geweest zijn.
J: We zitten eigenlijk net als het uitverkoren volk met de selectie van Feyenoord1 een beetje vast.
S: Egypte of Babylon
J: Het moet wel Babylon zijn want het lijkt wel of ze allemaal een andere taal spreken.
S: En ze hebben ook allemaal een andere kapper.
J: hahahaha
S: Schijnt dat de RVC ook problemen had met het kapsel van J. de Jong. Te Cruijffiaans te 020.
J: Het was een mooi debuut in de Kuip voor me en ik wil zeker tot de kerst blijven. Sporty we moesten iets doen voor het Griekse volk. Mijn vrouw en ik hebben drie kittens gekregen van de trainer van Panathinaikos via de Stichting Atheense Zwerfkatten. Alle drie katers.
S: Jaap we gaan een sliptongetje eten hier aan de IJssel, die mooie IJssel. Is dat eigenlijk met een p of een b zo'n tongetje?
J: Volgens mij met de b van beffen.
S: Succes Jaap tegen Angers!




Sportdwaas is linksbenig, gescheiden, steunde Feyenoord als kameraadje. En we gaan met Jaap Stam, Tapia, Samba Sam, het hondstrouwe legioen en onder de zegen van de Apostel Jacobus de Meerdere voor de triple. Het wordt weer een mooi seizoen.



www.sportdwaas.blogspot.com
@sportdwaas

©sportdwaas
Niets uit deze uitgave mag op welke wijze dan ook geheel of gedeeltelijk worden verveelvoudigd of openbaar gemaakt zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Sportdwaas

Geen opmerkingen: